Kampania dla studentów Fiata

Fiat wychodzi ze stworzoną na rodzimym rynku kampanią „Fiat Likes U”. Jest ona skierowana przede wszystkim dla studentów.

fiat-likes-uCiekawym pomysłem wydaje się przede wszystkim opcja bezpłatnego „car sharing”, czyli udostępnienia samochodów. Pierwszą poza włoską uczelnią, która wprowadzi kampanię Fiata w życie będzie Royal College of Art z Londynu. Studenci będą mogli wziąć udział w trzech etapach „Fiat Likes U” zawierających usługę „car sharing”, płatne staże, a nawet możliwość współpracy wraz z ambasadorami Fiata.

Specjalnie z myślą o tych, którzy chcą zaistnieć w świecie designu samochodowego angielska edycja „Fiat Likes U” przygotowała specjalistyczną ścieżką szkoleniową pozwalającą zapoznać się z bliska z Centrum Stylistycznym Fiata. Przewidziano specjalny konkurs dla osób, które przygotują najciekawsze projekty designu dla Fiata Pandy i modelu 500. Włoska edycja „Fiat Likes U” odbyła się na ośmiu uczelniach wyższych, przynosząc korzyści 28 000 studentom.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.