Coraz więcej osób chce Fiata

Może nas, fanów Fiata, nie dziwi ten fakt, ale włoska marka odnotowała jeden z największych wzrostów pod względem chęci posiadania.

Wynika to raportu „Brand Desire 2012”, której autorem jest firma konsultingowa Clear, należąca do M&C Saatchi. Raport został oparty na badaniu analitycznym, które obejmowało dokładnie 555 marek, a badaniu poddano 22 tysiące respondentów, z 6 państw na 4 kontynentach. Wśród pytań, które można było usłyszeć w trakcie ankiety, były przykładowo „Czy jest to marka, w przypadku której jesteś dumny, że jesteś z nią kojarzony” oraz „Czy jest to marka, której pożądasz?”.

Specjaliści z firmy Clear po podliczeniu głosów otrzymali wynik, który plasował Fiata w pierwszej piątce największych triumfatorów w 2012 roku, zyskując aż 10 % potencjalnych konsumentów na całym świecie w porównaniu do zestawienia z 2011 roku.

Bardzo dobre wyniki Fiata w światowym rankingu jest efektem odmłodzenia wizerunku i odświeżenia palety modelowej. Fiat oferuje samochody dopracowane pod względem stylistycznym, ekologiczne, bezpieczne i pełne nowinek technologicznych, a przede wszystkim ich cena jest niewygórowana.

W ten obraz idealnie wpisuje się nowy Fiat Panda, która w samych Włoszech znalazła aż 14 tysięcy nabywców – polska premiera odbędzie się na dniach. Wojciech Masalski, Dyrektor Handlowy Fiat Auto Poland ma nadzieję, że samochód ten odniesie taki sukces, jak jego poprzednik. „Czarnym koniem” może być natomiast Fiat 500 L, który swoją premierę miał na niedawno, na targach motoryzacyjnych w Genewie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *