FiatBlog.pl

Fiat 500 od Gucciego

Natasha Poly, znana rosyjska modelka, została twarzą reklamową nowego Fiata 500, w limitowanej edycji Gucciego.

Natalya Sergeyevna Polevshchikova, znana jako Natasha Poly, została twarzą kampanii reklamowej Fiata 500 od Gucciego. Inicjatorką tej współpracy była sama Frida Giannini, dyrektor kreatywna domu mody Gucci i projektantka specjalnej wersji 500-ki. Zdjęcia Fiata wraz z modelką będą pojawiać się w branżowych magazynach przez kilka najbliższych miesięcy. Auto stworzono bowiem z dwóch okazji – po pierwsze, 90. urodzin domu mody Gucci, a po drugie 150-letniej rocznicy zjednoczenia Włoch. Duet uświetni także pokazy mody w Paryżu, Londynie i Tokio.

Frida Giannini, skomentowała współpracę z Fiatem w następujący sposób: „W latach 50. kiedy pojawił się na drogach Fiat 500, wywołał on prawdziwą rewolucję stylistyczną i stał się ikoną motoryzacji swoich czasów. Od samego początku, czyli od 1921 r. podróżowanie z szykiem było także fundamentalną dewizą dla firmy Gucci, kiedy to Guccio Gucci otworzył firmę produkującą skórzane kufry, torby i torebki. Dlatego kiedy Lapo Elkann wyszedł z pomysłem tej współpracy, wydało mi się, że w 90. rocznicę powstania firmy Gucci będzie to doskonała okazja do stworzenia nowego konceptu dla nowoczesnego podróżowania.”

Na rynku pojawią się dwie wersje popularnej 500-ki: czarna, wyposażona w chromowane detale i czarno-białe wykończenie kabiny, oraz biała, z satynowymi elementami i czarno-kremowym wnętrzem. Dodatkowo, każdy egzemplarz otrzymał czerwono-zielone pasy po bokach i 16-calowe alufelgi. Wprawne oko dostrzeże też w paru miejscach dyskretne emblematy firmy Gucci.

Fiat 500 od Gucciego, posiadający benzynowy silnik o pojemności 1,4 l i mocy 100 KM, pojawił się we włoskich salonach już 1 kwietnia w cenie od 17 tys. euro. 1 lipca Fiat rozpocznie sprzedaż tego modelu w całej Europie (oprócz wspomnianej wersji, dostępne będą też słabsze silniki benzynowe oraz turbodiesel).

Przy okazji premiery auta firma Gucci rozpoczęła sprzedaż gadżetów sygnowanych logo 500-ki, m.in. toreb, kurtek, zegarów, rękawiczek oraz okularów przeciwsłonecznych.

Exit mobile version